zondag 13 november 2011

2 kaartjes


Hier 2 kaartjes die ik vorige week al gemaakt heb maar nu pas kan plaatsen.
de bovenste kaart is voor de baas van mijn man die 50 jaar is geworden en een fanatieke visser is,,gisteren hadden we een visfeestje en zijn we gaan vissen op de boot
De stempel had ik nog en kwam goed van pas,,alles heb ik aangezet met distress inkt en de waaier komt van tim holts.

het andere kaartje is voor de zoon van me beste vriendin die 17 is geworden en morgen zijn eerste rijles krijgt.......... de auto is een stempel en letters zijn uitgesneden met de cricut
vanmiddag gaan we erheen dus kan nu de kaart wel plaatsen

2 opmerkingen:

  1. hoi marianne wat zijn ze toch mooi he
    je zal wel leuke reacties krijgen als je de kaartjes afgeeft
    groetjes je hobby maatje en tot woensdag corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo marrianne,

    Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog. Gelijk even een tegen bezoekgebracht maar jij maakt toch wel leuke dingen hoor je kersttaart vind ik leuk. Ziet er gezellig uit. De kerstboompjes waarnaar je vroeg nee dat heb ik niet in een tuttorial gezien, maar is niet moeilijk te maken hoor. als je mij je mail adres geef zal ik wel een beschrijving mailen hoe je het moet maken.

    Groetjes en een fijn weekend,

    Scrapfanaat Peter

    BeantwoordenVerwijderen