zondag 20 maart 2011

Vintagekistje


hier een vintagekostje van hout wat ik op een workshop gemaakt heb,we kregen het dan ook niet op 1 dag helemaal af maar de rest heb ik later gedaan.het is bewerkt met distress inkt en het mooie to do papier.
in het  kistje is een boekje wat ook helemaal zelfgemaakt is en waarin allerlei technieken in voorkomen.
de hartjes zijn de nieuwe mallen van marianne design,het roosje is zelfgemaakt met water en minimister ener is otzetten veel gedrisstressed.
het was ontzettend veel werk maar ik vind het dan ook enorm mooi geworden,ik heb er mijn trouwfotoos in gescrapt..ben er heel erg tevreden over

1 opmerking:

  1. hoi marianne wat is dit mooi zeg dat had ik dus nog niet eerder gezien prachtig mooi gemaakt groetjes corrie en tot woensdag he

    BeantwoordenVerwijderen