dinsdag 14 september 2010

mellisa

Zo eindelijk weer eens wat op me blog gezet,zie dat dat al maanden geleden was.
Ik probeer er weer regelmatig te zijn.....deze layout heb ik gisteren gemaakt met het nieuwe tilda papier.
De stempels zijn van tim holzt,de cirkel heb ik eerst gestempeld en geborduurd en daarna de bradjes erin gedaan,was best hoop werk maar t resultaat mag er zijn.
op de foto mijn oudste dochter mellisa die nu inmiddels alweer 15 jaar is..wat vliegt de tijd ppfff
nou ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden

groetjes marrianne

3 opmerkingen:

  1. hoi wat mooi gemaakt super mooi hoor gaaf
    groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk hoor we moeten nog eens afspreken he om die layout te maken maar ik kan alleen s'morgens maar en dat is voor jou een probleem he om zo vroeg op te staan ,nou kijk maar
    ik had je al eens eerder gemaild maar je was schijnbaar op vakantie
    groetjes Akkina

    BeantwoordenVerwijderen